הבדלים בין גרסאות בדף "אברהם והרקלס"
מתוך Amitay.haifa.ac.il
(מראה מקום) |
|||
שורה 8: | שורה 8: | ||
= מכתב ארווס = | = מכתב ארווס = | ||
+ | לכל הפרשה: '''[http://quod.lib.umich.edu/cgi/k/kjv/kjv-idx?type=DIV1&byte=4143194 מקבים א (=מק"א) 12:1-23]''' | ||
+ | |||
*המכתב מכיל טענות מרחיקות לכת על מוצא משותף (מתולוגיא), המשמשות כאמצעי שטח בדיפלומטיא. | *המכתב מכיל טענות מרחיקות לכת על מוצא משותף (מתולוגיא), המשמשות כאמצעי שטח בדיפלומטיא. | ||
*לפני שאפשר להתייחס לתוכן ביתר פירוט, צריך לטפל בבעיית המקורות ובטענת הזייפן. | *לפני שאפשר להתייחס לתוכן ביתר פירוט, צריך לטפל בבעיית המקורות ובטענת הזייפן. |
גרסה מ־20:53, 10 באפריל 2011
אוֹרי אמיתי דף עבודה אישי -- תשעא ב - מיתוס והיסטוריא (מתודולוגי MA)
הצהרת כוונות
מטרת המאמר היא לסקור ולנתח את השלב המוקדם במורשת הים-תיכונית של אברהם אבינו, עת עשׂה את צעדיו הראשונים ברשת הים-תיכונית כדמות מתווכת - mediatory.
- האם יש איזה ביטוי מצלצל במיוחד לכך ב-network theory?
מכתב ארווס
לכל הפרשה: מקבים א (=מק"א) 12:1-23
- המכתב מכיל טענות מרחיקות לכת על מוצא משותף (מתולוגיא), המשמשות כאמצעי שטח בדיפלומטיא.
- לפני שאפשר להתייחס לתוכן ביתר פירוט, צריך לטפל בבעיית המקורות ובטענת הזייפן.
מחקר מודרני
|