הבדלים בין גרסאות בדף "אייל מאיר - דף ראשי מעוצב משהו"

מתוך Amitay.haifa.ac.il
קפיצה אל:ניווט, חיפוש
מ
מ
שורה 3: שורה 3:
 
{{הוראה}}
 
{{הוראה}}
  
כנעהנהנ
+
= Don't Panic  =
  
{{רשימות, אינדקסים וכללי ציטוט}}
+
== למה ויקי? ==
 +
 
 +
כיון שמדובר בכלי עריכה רב-שימוש, שכמותו עוד לא ידעה האנושות. אל תאמינו לי. הביטו ב[http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia#History ויקיפדיא]. תוך פחות מעשׂור הצליחה קהילה התנדבותית כמעט לחלוטין ליצור ולהעלות לאויר את האנציקלופדיא הגדולה ביותר בהיסטוריא. זה הכלי שהשתמשו בו. ויקי. שווה לדעת.
 +
 
 +
== מי יכול/ה להשתתף?  ==
 +
 
 +
*בראש וראשונה, כל מי שנרשמ/ה לקורס שלי.
 +
*מעבר לכך, כל מי שרוצה, שיש לה/ו מה לתרום, ושמסוגל/ת לשמור על תרבות דיון נאותה.
 +
 
 +
כדי להרשם לאתר שלחו לי דוא"ל בכתובת ory.amitay @ gmail.com, או לעוזרי, מר אייל מאיר: eyalmeyer2 @ gmail.com או גב' רוני רשף: ronnyr7 @ gmail.com
 +
 
 +
== מה קורה פה?  ==
 +
 
 +
אתר זה נבנה במסגרת ניסוי שאני עורך בימים אלה [http://haifa.ac.il באוניברסיטת חיפה] במסגרת עבודתי בחוג ל[http://history.haifa.ac.il/ היסטוריה כללית]. מטרת הניסוי היא לברר עד כמה אפשר להשתמש בטכנולוגיית ויקי, כדי לשלב הוראה ומחקר. תשובה לשאלה זו אפשר להתחיל לראות בדפי ה[[ארכיון קורסים#.D7.AA.D7.A9.22.D7.A2|קורסים של שנת תש"ע]].

גרסה מ־20:36, 15 בפברואר 2011


קורסים תשעא סמסטר א

בסמסטר א השנה תערכנה הפעילויות הבאות:

קורסים תשעא סמסטר ב

תוכן הקורסים של סמסטר ב יתפרסם בהמשך. שמותיהם:

ארכיון קורסים

Don't Panic

למה ויקי?

כיון שמדובר בכלי עריכה רב-שימוש, שכמותו עוד לא ידעה האנושות. אל תאמינו לי. הביטו בויקיפדיא. תוך פחות מעשׂור הצליחה קהילה התנדבותית כמעט לחלוטין ליצור ולהעלות לאויר את האנציקלופדיא הגדולה ביותר בהיסטוריא. זה הכלי שהשתמשו בו. ויקי. שווה לדעת.

מי יכול/ה להשתתף?

  • בראש וראשונה, כל מי שנרשמ/ה לקורס שלי.
  • מעבר לכך, כל מי שרוצה, שיש לה/ו מה לתרום, ושמסוגל/ת לשמור על תרבות דיון נאותה.

כדי להרשם לאתר שלחו לי דוא"ל בכתובת ory.amitay @ gmail.com, או לעוזרי, מר אייל מאיר: eyalmeyer2 @ gmail.com או גב' רוני רשף: ronnyr7 @ gmail.com

מה קורה פה?

אתר זה נבנה במסגרת ניסוי שאני עורך בימים אלה באוניברסיטת חיפה במסגרת עבודתי בחוג להיסטוריה כללית. מטרת הניסוי היא לברר עד כמה אפשר להשתמש בטכנולוגיית ויקי, כדי לשלב הוראה ומחקר. תשובה לשאלה זו אפשר להתחיל לראות בדפי הקורסים של שנת תש"ע.