הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:Dowden 1992"
מתוך Amitay.haifa.ac.il
מ |
Ronny Reshef (שיחה | תרומות) מ (תודה לרון) |
||
(7 גרסאות ביניים של משתמש אחר אחד אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
= [[משתמש:R Barak|רון ברק]] = | = [[משתמש:R Barak|רון ברק]] = | ||
*בעניין הקרב על בריטניה: מדוע הוא לא מזכיר את המכ"ם? יש סברה משכנעת שה-RADAR היה הגורם לנצחון ה-RAF. | *בעניין הקרב על בריטניה: מדוע הוא לא מזכיר את המכ"ם? יש סברה משכנעת שה-RADAR היה הגורם לנצחון ה-RAF. | ||
− | + | :שאלה טובה שאין לי תשובה עליה.. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC) | |
*נוצרי המכחיש כי לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר | *נוצרי המכחיש כי לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר | ||
:צ"ל | :צ"ל | ||
:נוצרי המכחיש את לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר | :נוצרי המכחיש את לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר | ||
− | + | ::תוקן, תודה רבה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC) | |
*משפט לא ברור: | *משפט לא ברור: | ||
:אולי הם נוטים להכיל סוגים במקום בודדים | :אולי הם נוטים להכיל סוגים במקום בודדים | ||
− | + | ::אכן לא ברור, אנסה לבדוק. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC) | |
− | *ת'וסידידאס: האם לא צריך להיות תוקידידס ? | + | *ת'וסידידאס: האם לא צריך להיות תוקידידס? |
− | + | :אולי זו דרך כתיבה אחרת של תוקידידס בעברית? [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC) | |
− | + | *מצד שני, רבים מאמינים כי ההיסטוריא מבוססת על המיתוס של משלחת אגממנון נגד טרויה | |
+ | :הצעה | ||
+ | :מצד שני, רבים מאמינים כי למיתוס של משלחת אגממנון נגד טרויה יש בסיס היסטורי | ||
+ | *אולי ההגבלה הטובה ביותר היא מיתוסים שמספרים את ההיסטוריא של משפחה | ||
+ | :הצעה: | ||
+ | :אולי כדאי להגביל השימוש בסאגה למיתוסים המספרים סיפורי היסטוריה של משפחות | ||
+ | *שלב ד': סיפור העם נהיה למטרות ספרותיות. | ||
+ | :צ"ל | ||
+ | :שלב ד': משתמשים בסיפור העם למטרות ספרותיות. | ||
+ | *המיתוס לא שם כדי להצהיר במה צרי להאמין: | ||
+ | :צ"ל | ||
+ | :המיתוס לא שם כדי להצהיר במה צריך להאמין: | ||
+ | ::תוקן, תודה רבה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC) | ||
+ | *לא מוצרים ת'רגליים ות'ידיים, במילותיי) | ||
+ | :צ"ל | ||
+ | :לא מוצאים ת'רגליים ות'ידיים, במילותיי) | ||
+ | ::תוקן גם, תודה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC) | ||
+ | *זה לא נכון לשון נושא אחר יותר מאשר למיתולוגיא | ||
+ | :צ"ל | ||
+ | :אין תחום בו זה נכון יותר מאשר המיתולוגיא | ||
+ | ::הפכתי לשון ל-לשום, המשמעות קרובה מאוד.. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC) | ||
+ | *בהם פרה היסטורים | ||
+ | :צ"ל | ||
+ | :הם פרה-היסטוריונים | ||
+ | ::תוקן, תודה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC) | ||
+ | *אודיסאוס מצליח להתאפק ומפליג על פני ארץ התענוגות. | ||
+ | :הצעה | ||
+ | :אודיסאוס מצליח להתאפק ופוסח על עגינה בארץ התענוגות. | ||
+ | *350 הבקרים של השמש | ||
+ | :הצעה | ||
+ | :350 ראשי הבקר של השמש | ||
+ | *הומרוס הוא יותר מדי סמכותי בתרבות היוונית כדי שלא יקבל קרדיט | ||
+ | :צ"ל | ||
+ | :הומרוס הוא יותר מדי סמכותי בתרבות היוונית מכדי שלא יקבל קרדיט | ||
+ | ::תוקן, תודה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC) | ||
+ | *את המבנה החברתית של מתפללים-לוחמים-עמלים | ||
+ | :צ"ל | ||
+ | :את המבנה החברתי של אנשי דת-לוחמים-פועלים | ||
+ | ::עודכן במערכת, תודה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC) | ||
= סיום: [[משתמש:R Barak|רון ברק]]= | = סיום: [[משתמש:R Barak|רון ברק]]= |
גרסה אחרונה מ־19:55, 24 בפברואר 2011
רון ברק
- בעניין הקרב על בריטניה: מדוע הוא לא מזכיר את המכ"ם? יש סברה משכנעת שה-RADAR היה הגורם לנצחון ה-RAF.
- שאלה טובה שאין לי תשובה עליה.. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- נוצרי המכחיש כי לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר
- צ"ל
- נוצרי המכחיש את לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר
- תוקן, תודה רבה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- משפט לא ברור:
- אולי הם נוטים להכיל סוגים במקום בודדים
- אכן לא ברור, אנסה לבדוק. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- ת'וסידידאס: האם לא צריך להיות תוקידידס?
- אולי זו דרך כתיבה אחרת של תוקידידס בעברית? רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- מצד שני, רבים מאמינים כי ההיסטוריא מבוססת על המיתוס של משלחת אגממנון נגד טרויה
- הצעה
- מצד שני, רבים מאמינים כי למיתוס של משלחת אגממנון נגד טרויה יש בסיס היסטורי
- אולי ההגבלה הטובה ביותר היא מיתוסים שמספרים את ההיסטוריא של משפחה
- הצעה:
- אולי כדאי להגביל השימוש בסאגה למיתוסים המספרים סיפורי היסטוריה של משפחות
- שלב ד': סיפור העם נהיה למטרות ספרותיות.
- צ"ל
- שלב ד': משתמשים בסיפור העם למטרות ספרותיות.
- המיתוס לא שם כדי להצהיר במה צרי להאמין:
- צ"ל
- המיתוס לא שם כדי להצהיר במה צריך להאמין:
- תוקן, תודה רבה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- לא מוצרים ת'רגליים ות'ידיים, במילותיי)
- צ"ל
- לא מוצאים ת'רגליים ות'ידיים, במילותיי)
- תוקן גם, תודה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- זה לא נכון לשון נושא אחר יותר מאשר למיתולוגיא
- צ"ל
- אין תחום בו זה נכון יותר מאשר המיתולוגיא
- הפכתי לשון ל-לשום, המשמעות קרובה מאוד.. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- בהם פרה היסטורים
- צ"ל
- הם פרה-היסטוריונים
- תוקן, תודה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- אודיסאוס מצליח להתאפק ומפליג על פני ארץ התענוגות.
- הצעה
- אודיסאוס מצליח להתאפק ופוסח על עגינה בארץ התענוגות.
- 350 הבקרים של השמש
- הצעה
- 350 ראשי הבקר של השמש
- הומרוס הוא יותר מדי סמכותי בתרבות היוונית כדי שלא יקבל קרדיט
- צ"ל
- הומרוס הוא יותר מדי סמכותי בתרבות היוונית מכדי שלא יקבל קרדיט
- תוקן, תודה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- את המבנה החברתית של מתפללים-לוחמים-עמלים
- צ"ל
- את המבנה החברתי של אנשי דת-לוחמים-פועלים
- עודכן במערכת, תודה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)