הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:Dowden 1992"

מתוך Amitay.haifa.ac.il
קפיצה אל:ניווט, חיפוש
מ
מ (תודה לרון)
 
(6 גרסאות ביניים של משתמש אחר אחד אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
 
= [[משתמש:R Barak|רון ברק]] =
 
= [[משתמש:R Barak|רון ברק]] =
 
*בעניין הקרב על בריטניה: מדוע הוא לא מזכיר את המכ"ם? יש סברה משכנעת שה-RADAR היה הגורם לנצחון ה-RAF.
 
*בעניין הקרב על בריטניה: מדוע הוא לא מזכיר את המכ"ם? יש סברה משכנעת שה-RADAR היה הגורם לנצחון ה-RAF.
 +
:שאלה טובה שאין לי תשובה עליה.. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
 
*נוצרי המכחיש כי לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר
 
*נוצרי המכחיש כי לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר
 
:צ"ל
 
:צ"ל
 
:נוצרי המכחיש את לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר
 
:נוצרי המכחיש את לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר
 +
::תוקן, תודה רבה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
 
*משפט לא ברור:
 
*משפט לא ברור:
 
:אולי הם נוטים להכיל סוגים במקום בודדים
 
:אולי הם נוטים להכיל סוגים במקום בודדים
 +
::אכן לא ברור, אנסה לבדוק. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
 
*ת'וסידידאס: האם לא צריך להיות תוקידידס?
 
*ת'וסידידאס: האם לא צריך להיות תוקידידס?
 +
:אולי זו דרך כתיבה אחרת של תוקידידס בעברית? [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
 
*מצד שני, רבים מאמינים כי ההיסטוריא מבוססת על המיתוס של משלחת אגממנון נגד טרויה
 
*מצד שני, רבים מאמינים כי ההיסטוריא מבוססת על המיתוס של משלחת אגממנון נגד טרויה
 
:הצעה
 
:הצעה
 
:מצד שני, רבים מאמינים כי למיתוס של משלחת אגממנון נגד טרויה יש בסיס היסטורי
 
:מצד שני, רבים מאמינים כי למיתוס של משלחת אגממנון נגד טרויה יש בסיס היסטורי
 
+
*אולי ההגבלה הטובה ביותר היא מיתוסים שמספרים את ההיסטוריא של משפחה
 
+
:הצעה:
 +
:אולי כדאי להגביל השימוש בסאגה למיתוסים המספרים סיפורי היסטוריה של משפחות
 +
*שלב ד': סיפור העם נהיה למטרות ספרותיות.
 +
:צ"ל
 +
:שלב ד': משתמשים בסיפור העם למטרות ספרותיות.
 +
*המיתוס לא שם כדי להצהיר במה צרי להאמין:
 +
:צ"ל
 +
:המיתוס לא שם כדי להצהיר במה צריך להאמין:
 +
::תוקן, תודה רבה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
 +
*לא מוצרים ת'רגליים ות'ידיים, במילותיי)
 +
:צ"ל
 +
:לא מוצאים ת'רגליים ות'ידיים, במילותיי)
 +
::תוקן גם, תודה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
 +
*זה לא נכון לשון נושא אחר יותר מאשר למיתולוגיא
 +
:צ"ל
 +
:אין תחום בו זה נכון יותר מאשר המיתולוגיא
 +
::הפכתי לשון ל-לשום, המשמעות קרובה מאוד.. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
 +
*בהם פרה היסטורים
 +
:צ"ל
 +
:הם פרה-היסטוריונים
 +
::תוקן, תודה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
 +
*אודיסאוס מצליח להתאפק ומפליג על פני ארץ התענוגות.
 +
:הצעה
 +
:אודיסאוס מצליח להתאפק ופוסח על עגינה בארץ התענוגות.
 +
*350 הבקרים של השמש
 +
:הצעה
 +
:350 ראשי הבקר של השמש
 +
*הומרוס הוא יותר מדי סמכותי בתרבות היוונית כדי שלא יקבל קרדיט
 +
:צ"ל
 +
:הומרוס הוא יותר מדי סמכותי בתרבות היוונית מכדי שלא יקבל קרדיט
 +
::תוקן, תודה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
 +
*את המבנה החברתית של מתפללים-לוחמים-עמלים
 +
:צ"ל
 +
:את המבנה החברתי של אנשי דת-לוחמים-פועלים
 +
::עודכן במערכת, תודה. [[משתמש:Ronny Reshef|רוני רשף]] 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
 
= סיום: [[משתמש:R Barak|רון ברק]]=
 
= סיום: [[משתמש:R Barak|רון ברק]]=

גרסה אחרונה מ־19:55, 24 בפברואר 2011

רון ברק

  • בעניין הקרב על בריטניה: מדוע הוא לא מזכיר את המכ"ם? יש סברה משכנעת שה-RADAR היה הגורם לנצחון ה-RAF.
שאלה טובה שאין לי תשובה עליה.. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
  • נוצרי המכחיש כי לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר
צ"ל
נוצרי המכחיש את לידת הבתולה לא יגיד כי זה שקר
תוקן, תודה רבה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
  • משפט לא ברור:
אולי הם נוטים להכיל סוגים במקום בודדים
אכן לא ברור, אנסה לבדוק. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
  • ת'וסידידאס: האם לא צריך להיות תוקידידס?
אולי זו דרך כתיבה אחרת של תוקידידס בעברית? רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
  • מצד שני, רבים מאמינים כי ההיסטוריא מבוססת על המיתוס של משלחת אגממנון נגד טרויה
הצעה
מצד שני, רבים מאמינים כי למיתוס של משלחת אגממנון נגד טרויה יש בסיס היסטורי
  • אולי ההגבלה הטובה ביותר היא מיתוסים שמספרים את ההיסטוריא של משפחה
הצעה:
אולי כדאי להגביל השימוש בסאגה למיתוסים המספרים סיפורי היסטוריה של משפחות
  • שלב ד': סיפור העם נהיה למטרות ספרותיות.
צ"ל
שלב ד': משתמשים בסיפור העם למטרות ספרותיות.
  • המיתוס לא שם כדי להצהיר במה צרי להאמין:
צ"ל
המיתוס לא שם כדי להצהיר במה צריך להאמין:
תוקן, תודה רבה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
  • לא מוצרים ת'רגליים ות'ידיים, במילותיי)
צ"ל
לא מוצאים ת'רגליים ות'ידיים, במילותיי)
תוקן גם, תודה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
  • זה לא נכון לשון נושא אחר יותר מאשר למיתולוגיא
צ"ל
אין תחום בו זה נכון יותר מאשר המיתולוגיא
הפכתי לשון ל-לשום, המשמעות קרובה מאוד.. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
  • בהם פרה היסטורים
צ"ל
הם פרה-היסטוריונים
תוקן, תודה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
  • אודיסאוס מצליח להתאפק ומפליג על פני ארץ התענוגות.
הצעה
אודיסאוס מצליח להתאפק ופוסח על עגינה בארץ התענוגות.
  • 350 הבקרים של השמש
הצעה
350 ראשי הבקר של השמש
  • הומרוס הוא יותר מדי סמכותי בתרבות היוונית כדי שלא יקבל קרדיט
צ"ל
הומרוס הוא יותר מדי סמכותי בתרבות היוונית מכדי שלא יקבל קרדיט
תוקן, תודה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)
  • את המבנה החברתית של מתפללים-לוחמים-עמלים
צ"ל
את המבנה החברתי של אנשי דת-לוחמים-פועלים
עודכן במערכת, תודה. רוני רשף 19:55, 24 בפברואר 2011 (UTC)

סיום: רון ברק