הבדלים בין גרסאות בדף "Jones 1992"

מתוך Amitay.haifa.ac.il
קפיצה אל:ניווט, חיפוש
מ (דף חדש: {{פריט מחקר מודרני - חזרה למפתח|אות-עברית={{מחקר מודרני-ג}}|אות-אנגלית={{מחקר מודרני-J}}}} __ללא_תוכן_עניינים_…)
 
מ (סיכומים)
שורה 17: שורה 17:
 
= סיכומים  =
 
= סיכומים  =
  
ב
+
'''41:''' עץ המשחקה של קלמנס
 +
 
 +
'''43:''' סווטוניוס משעה הדיווח על מות קלמנס מפרק 10 לפרק 15 (ולא כולל אותו ברשימת החיסול הכללית) מטעמים דרמטיים. חיסולו של קלמנס דווקא מוצג כסיבת נפילתו של דומיטיאנוס.
 +
 
 +
'''47:''' (הערה 110, עמ' 207) מידע פרוסופוגרפי על קלמנס.
 +
 
 +
Presumably קלמנס, עם אחיו ואביו, היו עם דומיטיאנוס בו ביום במקדש איסיס (טיקטוס, ''היסט''' 3.69).
 +
 
 +
נשוי לפלוויה דומיטילה (PIR2 F 418), בתו של אחותו של דומיטיאנוס.
 +
 
 +
שני בני הזוג היו מקורבים ביותר לשלטון.
 +
 
 +
היו להם שבעה ילדים, שנים מהם, דומיטיאנוס ווספסיאנוס, נקראו יורשים בפומבי (סווטוניוס, ''דומיטיאנוס'' 15.1)
 +
 
 +
'''48:''' היורשים העתידיים נתחנכו בידי קוונטיליאנוס!
 +
 
 +
כיהן כקונסול בשנת 95 - כהכנה לירושת בניו.
 +
 
 +
ההשמה בה התוקף: אתאיזם.
 +
 
 +
הכוונה או לנצרות אול יהדות: In neither case is the evidence convincing.
 +
 
 +
'''48:''' (הערה 119, עמ' 207) להביא ספרים/מאמרים עם פתק: "יהודים או נוצרים"?
  
 
= הערות =
 
= הערות =
  
 
ב
 
ב

גרסה מ־10:55, 22 בינואר 2012

חזרה למחקר מודרני ג חזרה למחקר מודרני J חזרה למפתח ראשי

נמצא בשימוש ב...

קישורים נוספים

Jones, Brian W. 1992. The Emperor Domitian. London and New York: Routledge.







סיכומים

41: עץ המשחקה של קלמנס

43: סווטוניוס משעה הדיווח על מות קלמנס מפרק 10 לפרק 15 (ולא כולל אותו ברשימת החיסול הכללית) מטעמים דרמטיים. חיסולו של קלמנס דווקא מוצג כסיבת נפילתו של דומיטיאנוס.

47: (הערה 110, עמ' 207) מידע פרוסופוגרפי על קלמנס.

Presumably קלמנס, עם אחיו ואביו, היו עם דומיטיאנוס בו ביום במקדש איסיס (טיקטוס, היסט' 3.69).

נשוי לפלוויה דומיטילה (PIR2 F 418), בתו של אחותו של דומיטיאנוס.

שני בני הזוג היו מקורבים ביותר לשלטון.

היו להם שבעה ילדים, שנים מהם, דומיטיאנוס ווספסיאנוס, נקראו יורשים בפומבי (סווטוניוס, דומיטיאנוס 15.1)

48: היורשים העתידיים נתחנכו בידי קוונטיליאנוס!

כיהן כקונסול בשנת 95 - כהכנה לירושת בניו.

ההשמה בה התוקף: אתאיזם.

הכוונה או לנצרות אול יהדות: In neither case is the evidence convincing.

48: (הערה 119, עמ' 207) להביא ספרים/מאמרים עם פתק: "יהודים או נוצרים"?

הערות

ב