הבדלים בין גרסאות בדף "Jones 1992"
מ (דף חדש: {{פריט מחקר מודרני - חזרה למפתח|אות-עברית={{מחקר מודרני-ג}}|אות-אנגלית={{מחקר מודרני-J}}}} __ללא_תוכן_עניינים_…) |
מ (←סיכומים) |
||
שורה 17: | שורה 17: | ||
= סיכומים = | = סיכומים = | ||
− | + | '''41:''' עץ המשחקה של קלמנס | |
+ | |||
+ | '''43:''' סווטוניוס משעה הדיווח על מות קלמנס מפרק 10 לפרק 15 (ולא כולל אותו ברשימת החיסול הכללית) מטעמים דרמטיים. חיסולו של קלמנס דווקא מוצג כסיבת נפילתו של דומיטיאנוס. | ||
+ | |||
+ | '''47:''' (הערה 110, עמ' 207) מידע פרוסופוגרפי על קלמנס. | ||
+ | |||
+ | Presumably קלמנס, עם אחיו ואביו, היו עם דומיטיאנוס בו ביום במקדש איסיס (טיקטוס, ''היסט''' 3.69). | ||
+ | |||
+ | נשוי לפלוויה דומיטילה (PIR2 F 418), בתו של אחותו של דומיטיאנוס. | ||
+ | |||
+ | שני בני הזוג היו מקורבים ביותר לשלטון. | ||
+ | |||
+ | היו להם שבעה ילדים, שנים מהם, דומיטיאנוס ווספסיאנוס, נקראו יורשים בפומבי (סווטוניוס, ''דומיטיאנוס'' 15.1) | ||
+ | |||
+ | '''48:''' היורשים העתידיים נתחנכו בידי קוונטיליאנוס! | ||
+ | |||
+ | כיהן כקונסול בשנת 95 - כהכנה לירושת בניו. | ||
+ | |||
+ | ההשמה בה התוקף: אתאיזם. | ||
+ | |||
+ | הכוונה או לנצרות אול יהדות: In neither case is the evidence convincing. | ||
+ | |||
+ | '''48:''' (הערה 119, עמ' 207) להביא ספרים/מאמרים עם פתק: "יהודים או נוצרים"? | ||
= הערות = | = הערות = | ||
ב | ב |
גרסה מ־10:55, 22 בינואר 2012
![]() |
![]() |
נמצא בשימוש ב... | |
קישורים נוספים | |
• |
Jones, Brian W. 1992. The Emperor Domitian. London and New York: Routledge. |
סיכומים
41: עץ המשחקה של קלמנס
43: סווטוניוס משעה הדיווח על מות קלמנס מפרק 10 לפרק 15 (ולא כולל אותו ברשימת החיסול הכללית) מטעמים דרמטיים. חיסולו של קלמנס דווקא מוצג כסיבת נפילתו של דומיטיאנוס.
47: (הערה 110, עמ' 207) מידע פרוסופוגרפי על קלמנס.
Presumably קלמנס, עם אחיו ואביו, היו עם דומיטיאנוס בו ביום במקדש איסיס (טיקטוס, היסט' 3.69).
נשוי לפלוויה דומיטילה (PIR2 F 418), בתו של אחותו של דומיטיאנוס.
שני בני הזוג היו מקורבים ביותר לשלטון.
היו להם שבעה ילדים, שנים מהם, דומיטיאנוס ווספסיאנוס, נקראו יורשים בפומבי (סווטוניוס, דומיטיאנוס 15.1)
48: היורשים העתידיים נתחנכו בידי קוונטיליאנוס!
כיהן כקונסול בשנת 95 - כהכנה לירושת בניו.
ההשמה בה התוקף: אתאיזם.
הכוונה או לנצרות אול יהדות: In neither case is the evidence convincing.
48: (הערה 119, עמ' 207) להביא ספרים/מאמרים עם פתק: "יהודים או נוצרים"?
הערות
ב