הבדלים בין גרסאות בדף "Merkelbach & Trumpf 1977"

מתוך Amitay.haifa.ac.il
קפיצה אל:ניווט, חיפוש
(סיכומים)
(סיכומים)
שורה 11: שורה 11:
 
::'''אפסילון 20 = גמא 2.23-24: אלכסנדר בירושלם''' - כל הסיפורים המאוחרים ״תלוים״ מיוספוס. המקור לאפסילון היה הכרוניקא העולמית האלכסנדרינית (Excerpta Latina Barbari), כפי שניתן ללמוד מהדמיון בנקודות הבאות:
 
::'''אפסילון 20 = גמא 2.23-24: אלכסנדר בירושלם''' - כל הסיפורים המאוחרים ״תלוים״ מיוספוס. המקור לאפסילון היה הכרוניקא העולמית האלכסנדרינית (Excerpta Latina Barbari), כפי שניתן ללמוד מהדמיון בנקודות הבאות:
  
[[קובץ:Merkelbach & Trumpf 1977 136 1.jpg]]
+
[[קובץ:Merkelbach & Trumpf 1977 136 1.jpg|600px]]
  
[[קובץ:Merkelbach & Trumpf 1977 136 2.jpg]]
+
[[קובץ:Merkelbach & Trumpf 1977 136 2.jpg|600px]]
  
[[קובץ:Merkelbach & Trumpf 1977 137 2.jpg]]
+
[[קובץ:Merkelbach & Trumpf 1977 137 2.jpg|600px]]
  
 
= הערות =
 
= הערות =

גרסה מ־15:17, 26 באוקטובר 2015

מחקר מודרני M

Merkelbach, Reinhold. 1977. Die Quellen des griechischen Alexanderromans (2nd ed. with contributions by Jürgen Trumpf). Munich: C.H.Beck’sche.

סיכומים

66: המחבר של רצנזיא אפסילון היה נוצרי, כפי שעולה מסיפור הביקור בירושלם והסגידה לאל האחד שם.

136: מספר 2 פרק 22 (ע 214,13 במהדורת גמא של אנגלמן) ועד פרק 35 (ע 248) הטקסט בגמא הוא העתקה ישירה של אפסילון.

אפסילון 20 = גמא 2.23-24: אלכסנדר בירושלם - כל הסיפורים המאוחרים ״תלוים״ מיוספוס. המקור לאפסילון היה הכרוניקא העולמית האלכסנדרינית (Excerpta Latina Barbari), כפי שניתן ללמוד מהדמיון בנקודות הבאות:

Merkelbach & Trumpf 1977 136 1.jpg

Merkelbach & Trumpf 1977 136 2.jpg

Merkelbach & Trumpf 1977 137 2.jpg

הערות

קישורים נוספים

  • אין בחיפה
  • היידלברג IV1208a ב-SAGE (וגם להזמנה באוסף הכללי, בפילולוגיא ובמקומות אחרים)

ביתנושׂאיםהקדמותהרומאנס היווניגביהא בן-פסיסאשמעון הצדיקיוספוסאבות כנסיה ושאר בֻּזנטיםהרומאנס הסוריהרומאנס העבריהגרסא השומרוניתמתוס והיסטוריא