הבדלים בין גרסאות בדף "Riedweg 2002"
מתוך Amitay.haifa.ac.il
מ |
(←סיכומים) |
||
שורה 7: | שורה 7: | ||
= סיכומים = | = סיכומים = | ||
− | + | [[Pythagorean Way of Life]] | |
+ | |||
+ | 30-32 | ||
+ | |||
+ | פיתגוראס הקפיד על דיאטה בריאה ומאוזנת. לארוחת בוקר אכל דבש ולחם, לארוחת ערב לחם עשוי דוחן או שעורה. בפיתגוריזם המוקדם היה מותר לאכול בשר לעיתים רחוקות ומחלקים מסוימים, מבשר של קורבנות. | ||
+ | |||
+ | 124: | ||
+ | |||
+ | במאה הראשונה לפני הספירה ההערכה לזרם הפיתגוראי הפך למוערכת ברומא. בתקופה זו אנשים החלו לראות את עצמם כפיתגוראים או לפחות מקיימים חלק מרעיונותיו של פיתגורס. אחד מהם, ששם דגש על עניין הצימחונות הוא הפילוסוף הרומאי מהתקופתו של אוגוסטוס Q. Sextius ותלמידו sotion המורה של Seneca. | ||
= הערות = | = הערות = |
גרסה מ־10:39, 20 בינואר 2010
תש"ע מונותאיזם עבודה מסכמת אייל מאיר
Riedweg, Christoph. 2002. Pythagoras: His Life, Teaching, and Influence. trans. Steven Rendel. Ithaca and London: Cornell University Press. c
סיכומים
30-32
פיתגוראס הקפיד על דיאטה בריאה ומאוזנת. לארוחת בוקר אכל דבש ולחם, לארוחת ערב לחם עשוי דוחן או שעורה. בפיתגוריזם המוקדם היה מותר לאכול בשר לעיתים רחוקות ומחלקים מסוימים, מבשר של קורבנות.
124:
במאה הראשונה לפני הספירה ההערכה לזרם הפיתגוראי הפך למוערכת ברומא. בתקופה זו אנשים החלו לראות את עצמם כפיתגוראים או לפחות מקיימים חלק מרעיונותיו של פיתגורס. אחד מהם, ששם דגש על עניין הצימחונות הוא הפילוסוף הרומאי מהתקופתו של אוגוסטוס Q. Sextius ותלמידו sotion המורה של Seneca.
הערות
ב
קישורים נוספים
ב